Contact

Neem contact met ons op

Wij begrijpen dat het spannend is, om uw huisdier voor de eerste keer bij ons onder te brengen. Wij raden dan ook aan, om naast de reservering voor een vakantie, nog een los nachtje te reserveren. 


Op deze manier doet u ervaring op met ons pension. Uw huisdier heeft de mogelijkheid om te wennen en zal zich bij een volgend verblijf al sneller thuis voelen! 


Door de toegenomen drukte, kunnen wij op dit moment helaas geen bezichtigingen meer inplannen. U kunt wel digitaal rondkijken in ons pension onder 'accommodatie' op deze site.  

Contact op pagina contact

Bel ons

E-mail ons

Voor algemene vragen 
kunt u via e-mail contact met ons opnemen

Openingstijden

Ma - Za
-
Zondag
Gesloten

Veelgestelde vragen

Hebt u een vraag? We staan voor u klaar.

  • Wat moet ik meenemen?

    VOEDING

    Wij hebben ons huismerk Puro in huis, zowel krokant als geperst voer, altijd in huis. 


    Uiteraard mag u altijd het eigen voer meenemen. 


    Indien het gaat om vers vlees of voeding die gekoeld moet worden, hebben wij hiervoor een vriezer en koeling beschikbaar. 

    Voor het gebruik hiervan, wordt wel een toeslag berekend van € 2,- per nacht.


    EIGEN SPULLEN

    Dekens en manden gebruiken wij van ons zelf, in verband met de hygiëne.

    Speeltjes en voerbakken hoeft u ook niet mee te nemen.

  • Moet ik het paspoort meenemen?

    Via uw account kunt u een foto of kopie van de laatste inenting toevoegen. Het paspoort hoeft

    dan niet mee gedurende het verblijf.

  • Welke vaccinaties zijn verplicht?

    Een jaarlijkse enting (cocktail) en kennelhoest (bij honden) is verplicht. Wij adviseren om dieren

    minimaal 3 weken vòòr het verblijf te laten vaccineren. Indien dit niet mogelijk is, kunt u altijd

    even contact met ons opnemen. Een titerbepaling (meting antistoffen in het bloed) is ook

    geldig. Voor katten is een jaarlijkse enting noodzakelijk. Wij stellen geen extra eisen voor aanvullende vaccinaties.

  • Moet mijn dier gecastreerd of gesteriliseerd zijn?

    Nee, dit is zeker niet noodzakelijk

  • Mag mijn hond komen logeren als zij loops is?

    Loopse teven zijn gewoon welkom. Bij ons hebben alle honden een eigen verblijf (slapen apart).

    Met het spelen kunnen we hier eenvoudig rekening mee houden. Wel graag even aangeven bij het brengen van de hond.

  • Wordt mijn hond gewassen aan het eind van het verblijf?

    Als een hond 5 nachten of langer bij ons verblijft wordt de hond altijd gewassen. Wij willen

    hiermee voorkomen, dat de hond met vieze geurtjes en/of vacht naar huis gaat. Wij rekenen

    hiervoor een tarief van € 24,-. Ook bij een korter verblijf kunt u een wasbeurt inboeken.

    Wilt u een uitgebreidere vachtverzorging, kunnen wij dit ook verzorgen in onze trimsalon.

  • Laten jullie standaard weten hoe het gaat?

    Het ene baasje heeft meer behoefte aan terugkoppeling hoe het gaat tijdens het verblijf. Uiteraard

    kunt u ons altijd bereiken via de telefoon om te vragen hoe het gaat. Mochten wij zelf het gevoel

    hebben, dat iets niet goed gaat, nemen wij uiteraard contact op. Als u niets hoort kunt ervan uitgaan dat het goed gaat!

  • Nuttige links

    www.huisdierenspecialist.nl

    Informatie over gediplomeerde dierspecialisten in uw omgeving en uitleg over het Dierbaar-keurmerk


    www.lcig.nl

    Specifieke informatie over de verzorging van ieder huisdier


    www.dibevo.nl

    Onze branche-organisatie




Share by: